pátek, listopadu 25, 2011

Pátrací četa

Tak mi to nedalo. Nehodlala jsem se smířit s tím, že mi panička schovává určitě nějakou dobrůtku a prostě mi ji nechce dát. A víte co? Rozhodla jsem se, že zapojím všechny své psí smysly a pokusím se záhadný balíček najít. Poslouchala jsem, jestli něco neuslyším, pozorně jsem se dívala jestli něco neuvidím, běhala jsem všude po bytě a čmuchala a čmuchala, ale nic. Tak já nevím. Prostě žádná dobrůtka se mi neschovala, protože to bych ji určitě vyčmuchala. Tak mi teda řekněte, co to tak přede mnou může panička schovávat. Protože se mi ale ani trochu nelíbí, že nemůžu své věci mít, tak jsem se trošku pomstila. Rozkousala jsem páníčkovi jazyk u boty. No, myslím že nebude moc nadšený, ale kdybych rozkousala něco paničce, tak to bych už ten balíček vůbec neviděla, a to přece nemůžu dopustit.
 Stacie

6 komentářů:

  1. Jejej, vy máte krásné webové stránky !
    Zdraví Gampíček a Zdenička :-)

    OdpovědětVymazat
  2. The World Of Stacie25. listopadu 2011 v 15:53

    Děkujeme mockrát Gampíčku, taky se snažíme, aby se našim kamarádům líbily. Pěkný den tobě i paničce

    OdpovědětVymazat
  3. Až půjdeš z procházky, zkus nakouknout i k sousedům, jestli to pajdule neschovala u nich. To víš, páníci mají různé trhlé nápady, když chtějí ošidit pejska :) Karkulín

    OdpovědětVymazat
  4. ...U NÁS SE DOBRŮTKY SCHOVÁVAJÍ DO KOMORY-ŠPAJZU,ZKUS TO TAM SE PODÍVAT.STRÁNKY SI ULOŽÍME MEZI OBLÍBENÉ A BUDEME SLEDOVAT,CO SE U vÁS DĚJE.MOC PĚKNÉ....BARUŠKA A ROBIN

    OdpovědětVymazat
  5. The World Of Stacie25. listopadu 2011 v 17:30

    Děkuji všem za tipy kde hledat a taky za pochvalu stránek, moc mě to potěšilo. Stacie

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká stránky,takové přehledné a výstižné,líbí se nám moc! Janinka od broučků.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie