neděle, listopadu 27, 2011

Tipy na vánoční dárky

Protože panička začíná přemýšlet co komu koupí na Vánoce, tak jsem si řekla , že ji to chci trochu ulehčit, a že ji naznačím co by se mi líbilo. No a protože chci, aby i vaši páníčkové věnovali čas spíše vám pejskům, než běhání po obchodech a přemýšlení nad tím co koupit, rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o pár tipů pro nás pejsky. Tak otevřete tento článek páníčkům a pak už jsou jen vaši a budou vás určitě rádi drbat na bříšku.

Chcete pro svého pejska vyhrát krásnou známku od šikovné Báry? Napište nám komentář, co si váš pejsek přeje k Vánocům a proč zrovna on by měl známku vyhrát. Nezapomeňte uvést také jméno pejska. Vítěz bude vylosován 30. listopadu 2011 (středa) ve 22:00hodin. Všem přejeme hodně štěstí!
Stacie
Bouda pro psa: Poproste své páníčky, aby vám boudičku, která bude právě pro vás ta nejlepší, sami vyrobili, nebo pořídili v truhlářství, v hobby marketu či v obchodě s potřebami pro pejsky. Mě na této konkrétně zaujala krásná výzdoba kytičkami. Cena: dle náročnosti požadavků

Pamlsky pro psy: Žádný pejsek nepohrdne nějakou laskominou. Pořiďte pejskovi jeho oblíbené pamlsky, anebo vyzkoušejte tyto výborné domácí, které mi peče panička a můžu se po nich utlouct (dostupné v našem obchůdku) Cena: přibližně 40Kč/200g
Pelíšek pro psy: Nemůžete do postele ani na gauč a už vás nebaví spát na podlaze či koberci? Nebo vás už prostě nebaví pelíšek, který máte doma? Nechejte si pořídit nějaký nový. Já bych brala tento krásný fialový, který je měkoučký, dá se prát a je určitě moc pohodlný. Více na www.fler.cz  Cena: 299Kč
Miska pro psy: Tak tuhle mističku doporučuji z vlastní zkušenosti. Je perfektní, dostatečně velká a hlavně mi neutíká, když se z ní snažím sníst nějakou dobrůtku do posledního drobečku. Mám tuto misku i na vodu, takže panička mi udělala dvojnásobnou radost. Taky si nemůže vynachválit, že se jednoduše umývá a může ji dát i do myčky. Více na e-shopech chovatelských potřeb. Cena kolem 100Kč.
Obojek pro psy: Krásný ručně vyráběný obojek, který bude slušet každému pejskovi. Já bych si takový nechala líbit. Obojek, který vám bude závidět každý pejsek v sousedství. Více na www.fler.cz  Cena: 99Kč
Známka pro psa: Krásná známka, dělaná se vší láskou pro každého pejska individuálně. Barva i vzor záleží čistě na přání klienta. Šikovná Bára udělá vše podle vašich představ. Více na b.jarosova@email.cz Cena: okolo 70Kč

Hračka pro psy: Kdo by si nerad hrál. Já miluji věci, které můžu kousat a přetahovat se o ně s páníčky. Takovou věcí může být například i tato gumová činka, která se postará o dlouhé hodiny zábavy. Více na e-shopech chovatelských potřeb. Cena: 32Kč

4 komentáře:

  1. Zdravíme Stacie,

    Já si myslím že Amálka a Dorinka si hlavně přejí plná bříška :-) a když myslím plná,tak myslím plno naměk pod stromečkem.I pelíšek by jim udělal radost :-) ale už každá má svůj nový.Proto mě napadlo holkám pořídit něco co by se jim opravdu líbilo a byly spokojené :)A holky milují psí módu :D Tím myslím oblékání se do všelijakých oblečků (bundiček,kombinézek,atd.....)Tak, jsem si říkala co jim pořídit do psí kolekce,,nechala jsem ušít na míru (bundičku s kapuckou) a (mikinku s kapuckou a ouškama) :-) A holky opravdu milují procházky a když vidí své kšírky a vodítko :) tak se už tak těší,že se půjde ven.Tak mě napadlo že by měli opravdu radost ze kšírek a nového vodítka se svím jménem :) že jsme jim je obědnala.A určitě si holky říkaly to budem teda kočky největší s celého města :D když budeme mít i své jméno na kšírkách a vodítku to tu žádný pejsek nemá......heč!!!! :D A už chybí jen malí šperk co by se na holkách leskl :-)
    Přeje Amálka§Dorinka a panička, krásný den Stacie a paničce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Co přesně by si náš malinkatý Robinek přál k vánocům,tak výběr dárků bude na praktičnosti.Ježíšek mu nadělí krásnou tašku,aby se mohl nosit,když přeženeme délku naší procházky.Určitě tam bude mít i nějakou hračku - a ne jednu,kterou nám pomohou vybrat kamaráti od jorkšírů,protože já mám větší zkušenosti s kočičkama.Také tam bude balíček s nějakou tou psí pochoutkou,protože ta by tam chybět neměla.Další co dostane je nový postroj,protože ten první "zdědil" po naší Barušce.No a ještě dostane nějaký krásný obojek,modré barvy-ani nevím jestli má rád modrou,ale svojí stonožku modrou miluje... a to se dostávám k vaší otázce - a na ten "svůj první obojek" ( když nepočítám ten barevný od chovatelů,podle kterého jsme ho poznávali)by od Vás dostal svoji "první psí známku" .A to je asi vše... Přejeme krásný podvečer Šárka,Robin a Baruška

    OdpovědětVymazat
  3. Timmoušek by si asi nejraději přál plný nákupní košík pamlsků :D Ovšem se nám bohužel několikrát stalo, že vzal takzvaně do zaječích pořídili jsme mu schránku na obojek, na kontakt... ovšem Timmouš velice rád dovádí po lesích a tak schránku ztratil. Takže by ho určitě potěšilo mít takovou krásnou novou a hlavně kreativní =) ... Mimo jiné dostane zaslouženě nový postroj a vodítko, protože původní výbava dostala oblíbeným řáděním v bahně a opakovaným praním zabrat.Ale největší překvapení pro Timmouše bude nový balon, který mu panička pořídí.Jeho nejoblibenější hračka od mala, akorát je velmi rychle devastuje =)

    Domča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Stacie, slavím svoje úplně první Vánoce. Nevím co to přesně znamená, ale už se na ně moc těším. Prý bude všude plno dobrůtek, vůní a ozdob. Taky nám v obýváku vyroste stromeček pod kterým se objeví dárky a taky pro mě. Určitě dostanu nějake pamlsky a taky by se mi líbila nějaka hračka :D a známku by jsem chtěla, proto že mám nový pěkný obojek na kterém by slušela známka a taky by mi připomínala moje první Vánoce :) Dannie a Roxy

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie