sobota, října 08, 2011

Puppy

 Jelikož můj blog vznikl až když jsem byla dospělá, tak jsem si řekla, že sem přidám pár fotek, kde jsem jako štěňátko. Moji páníčkové si mě přivezli jako ušmudlanou, chlupatou a bojácnou kuličku. Ze začátku jsem se hrozně bála a schovávala jsem se pod televizní stolek a do rohu, ale teď jsem ráda za každý okamžik, kdy se můžu k páníčkům přitulit. Co mi ale od štěňátka zůstalo je například to, že se nerada koupu, ráda dovádím a opaluji se na balkoně.
 
 
 

 We started with my blog when I was an adult. So we decided to add some photos where I´m like a puppy . My owners brought me home like dirty, timid and hairy puppy. From the beginning I was terribly afraid and I hid under the TV table and in the corner. But now I´m glad for every moment in which I can snuggle by my owners. But still what I do is for example sunbathe on the balcony and romp around. And I dont like to bathe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie