neděle, ledna 15, 2012

Odpolední dovádění

 Dnes jsem měla parádní den. Sice jsem trochu mrzla - ikdyž páníčkové asi víc, ale stálo to za to. Nejdříve jsme se museli brodit trochou bláta ale nakonec jsme se k našim stohům slámy dostali. S páníčkem jsem se opět vyběhala a panička, která je po nemoci nás povzbuzovala. Byla to paráda. Kousala jsem opět klacíky a potkala psího kamaráda. Taky jsem párkrát ze slámy spadla, protože mi to dneska klouzalo a tak se mi páníčkové smáli že jsem nemotora. No pro jednou jim to odpustím, ale tohle by si teda moc zvykat neměli, jinak se budu smát já jim až je budu budit v noci že chci čůrat. Doufám, že i vy jste měli krásný víkend.
Stacie
Ačkoli je tato fotka trochu rozmazaná, moc se nám líbí Stacie ve výskoku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie