pátek, června 15, 2012

Můj týden v obraze #9

A máme tu po týdnu opět další fotky. Tentokrát jsou z prostředí paniččiných rodičů, kde jsme na dlouhých prázdninách, protože se panička musí učit a potřebuje klid. O mě se stará celá rodina, běhám s kamarádem Timmem, chodím na procházky, papám samé dobroty a mám se tu prostě báječně. A musím se vám pochlubit, že mám pro sebe na spaní celou postel.
Mějte krásný víkend!
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- jela jsem autobusem na výlet
Neděle -- s paničkou na procházce

Pondělí -- kousala jsem kost co jsem dostala
Úterý -- opékání, i já dostala špekáček :-)
Středa -- debata s Timmem
Čtvrtek -- panička mě nechtěla pustit domů protože jsem měla špinavé packy
Pátek -- vyhlížím sluníčko, které se pořád někde schovává


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie