neděle, srpna 26, 2012

Jednou v sobotu

Fanoušci na facebooku už ví, že jsem byla včera s páníčky na procházce. Byla to paráda jako vždy, protože jsem se mohla proběhnout po poli a páníčkové si se mnou hráli na honěnou. Počasí bylo skvělé, protože nebylo vedro a mírně pofukovalo. Taky jsem se opět podívala po dlouhé době do lesíka, kde jsem si hrála s klacíkem, oňufala všechno nové a viděla první žluté listí, které padalo ze stromů a evokovalo mi pomalu ale jistě přicházející podzim.
Jestli jste byli včera taky někde na procházce, nebo i dnes, můžete se nám pochlubit fotkou na facebooku, kam ji můžete vložit. Nebo nám napište tady do komentáře co jste dělali, budeme rádi.
Mějte krásnou neděli!
Ňuf a čumáčkovou
Stacie















Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie