pondělí, října 29, 2012

Můj týden v obraze #28

Můj uplynulý týden byl opravdu dobrodružný. O víkendu jsme byli na poslední letošní hřiby a byla taková mlha, že jsem se držela pořád u páníčků, abych je neztratila. Doma jsme odpočívali, plánovali a uklízeli. Ve středu jsem se vydala do hor za svým kamarádem. Po cestě jsem si někde strhla drápek, takže panička se trochu vylekala kvůli tomu jak moc to krvácelo. Ale nakonec jsem si to zvládla vyčistit a za pár hodin bylo všechno dobré. Ani jsem nezakňučela. Ve vlaku to bylo dobrodružství, ale ke konci cesty už jsem se nudila a tak jsem trošku kňourala. Na horách bylo báječně. Miluji to tam a chci tam jezdit častěji. V pátek nám napadl první sníh. Nejdříve jsem byla v šoku z toho, co mě to studí na pacinky a proč mi zamrzají vousky, ale pak jsem si začala toho bílého čehosi užívat a dováděla jsem s Timmem jak jen to šlo. Doufám, že i vy jste měli krásný týden a ten nadcházející bude ještě lepší.
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- odpolední pohoda
Neděle -- kde je Stacie?
Pondělí -- válení se s paničkou
Úterý -- po dlouhém dni
Středa -- cesta vlakem
Čtvrtek -- večerní relax
Pátek -- první ochutnávka sněhu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie