sobota, listopadu 17, 2012

Relaxační víkend

Od druhého do čtvrtého listopadu byli páníčkové na prodlouženém relaxačním víkendu na Lipně. Samozřejmě já nesměla chybět. Přeci nezůstanu doma sama, že jo. Vyšlo nám krásné počasí, západ slunce u přehrady byl romantický, procházky byly kouzelné a všude bylo tolik zajímavých věcí, že jsem nevěděla kam se podívat dřív. Nejvíc se mi líbila mini-zoo, kde jsem si našla nové kamarády. Prasátka a lama si mě taky zamilovali, ale kozy se tvářily jako by jim uletěly včely. Tak jsem je u oslíka trochu pomluvila a bylo mi dobře. Za celý víkend jsem měla v pacičkách tolik kilometrů, jako dlouho ne. A můj nejhorší zážitek? Když šli páníčkové na stezku korunami stromů, kam pejsci nesmí a já byla zavřená v kotci. Naštěstí jsem tam měla vedle kamarádku Belu a jako další sousedka byla čivava s kterou jsme si celou dobu povídala. A teď už se můžete podívat na pár vybraných fotek z toho kvanta, co panička nafotila.
Ňuf a čumáčkovou
Stacie
Kontroluji jestli páníček jede tak jak má



Romantika u přehrady


Nejdřív mě za zvířátky pustit nechtěli a tak jsem koukala aspoň takto











A pak jsem se ke zvířátkám dostala a se všemi jsem si popovídala




Tak kde mám tu jachtu






Já byla zavřená a páníčkové si lozili kdesi v korunách stromů



Český Krumlov






Zámecké schody






Na konci "relaxačního" víkendu už jsem byla opravdu z toho chození po procházkách unavená

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie