pátek, října 14, 2011

Jak si spravit stíny

Dnes máme pro vás návod na to, jak si spravit stíny, ale předtím vám musím říct, že jsem musela jít na prohlídku k veterináři, protože se paničce už dlouho nelíbilo jak se mi změnilo chování, a to že si nechci hrát a ani pořádně nejím. Paní doktorka mě pořádně prohlídla, aby nic nezanedbala a panička dostala instrukce. Snad už teď bude všechno v pořádku. Hrozně jsem se bála a strašně jsem se třepala a tak jsem za odměnu dostala od hodné sestřičky granulky. Mňam. No a teď odpočívám. A tak se panička rozhodla, že natočí video pro naše čtenářky, protože si myslí, že to je užitečné video. Nedávno se ji rozbily oblíbené stíny a byla z toho tak nešťastná, že se je rozhodla spravit, aby je mohla zase krásně používat. A tak jestli se něco podobného, jakože vám spadly stíny a rozdrolily se, podařilo i vám, podívejte se na naše video, jak si spravit stíny. Snad vám to pomůže. 

Today I was by a vet. I was so afraid. But the vet was so kind and I got some delicious granules. Now I sleep and my owner made a video for ladies "How to fix eyeshadow". If you have a ruined eyeshadow watch the video here. I hope it will be helpful.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie