sobota, října 15, 2011

Pes klokanem

 Dneska jsem byla na parádní dlouhé procházce, sice byla trochu zima, ale to mi nevadilo a já se vydováděla. Šla jsem se podívat opět na zvířátka - veverky v křeččím kole, kamaráda rysa (mimochodem už vypadá po operaci mnohem lépe) a taky moje oblíbené lišky a psíka mývalovitého. Dosyta jsem se vyběhala, zaskákala jsem si jako klokan, abych dostala klacík a hrabala jsem myšku, která mi nakonec utekla. Můžete se podívat i na video. Doufám, že i vy jste měli skvělý den.
Stacie

Today I was taking by my owners for a long walk. It was a little bit cold but it was great. 
I visited the animals - squirrels, lynx (it looks better after the surgery) and also my favorite fox. I was running, jumping like a kangaroo and I was looking for a mouse. I hope that you had a great day too. Watch the video here.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie