pondělí, října 17, 2011

Singing doggie

Včera jsem měla skvělý den. Nejenže mi páníčkové přišli brzo domů, ale šla jsem se taky projít a užívala si sluníčka. Dokonce tu mám na pár dní i mou "tetu" (sestru paničky) a tu jsem tak ráda vítala, že to vypadalo, jako bych si zpívala. Ostatně se můžete sami podívat ve videu.

Stacie
Yesterday I had amazing day. I was home alone just in the morning and after than I was on the walk. For a few days is in our house my owner´s sister and I like her so much. When we met I was like singing doggie :o) Watch the video here.

2 komentáře:

  1. Nádherná, to video nemá chybu, jde vidět , že se nebojí projevit své emoce :))
    By mě zajímalo jak to vypadá když se zlobí :)
    Přeji krásný zbytek večera všem kolem Stacie a jí především a posílám podrbání za ouškem :)

    M.

    OdpovědětVymazat
  2. The World Of Stacie17. října 2011 v 22:07

    Děkujeme moc za krásný komentář. Když se zlobí, tak je to taky docela vtipné, pokusíme se to někdy zachytit a natočit. Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie