pátek, června 29, 2012

Můj týden v obraze #11

A máme tady pátek a to znamená další fotky z mého týdne. Páníčkové mi odjíždí na dovolenou a bude mě hlídat tatínek od páníčka. Budu tam mít zahradu a psího kamaráda tak snad to zvládnu a nebude se mi moc stýskat. Ikdyž si myslím, že víc smutno bude paničce. Ale za týden se zase uvidíme a tak to uteče. Byla jsem vybavena svými oblíbenými masovými kapsičkami a pokyny že mám být hodná a nikam neutíkat. Jestli i vy se chystáte na nějakou dovolenou, tak si ji pořádně užijte!
Ňuf a čumáčkovou
Stacie
Sobota -- grilovaný ananas
Neděle -- pusinka s paničkou
Pondělí -- sušenky, mňam
Úterý -- dneska na to prdím a budu se celý den válet
Středa -- Stacie si hraje na psa strašidlo
Čtvrtek -- Stacie si myslela, že ji za židlí nevidíme
Pátek -- ranní protáhnutí před dlouhou cestou




Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie