neděle, července 08, 2012

Můj týden v obraze #12

Hurá, už jsem opět se svými páníčky, kteří se mi vrátili z dovolené, kam mě sebou nemohli vzít, protože letěli letadlem. Až si dá panička dokupy fotky, určitě vám sem nějaké přidáme. Protože jsem však byla celý týden u rodičů mého páníčka, nemáme bohužel žádnou fotku z mého týdne. Měla jsem se ale dobře, jedla jsem masíčko, běhala po zahradě se psím kamarádem, slunila se na terase a chodila na procházky. Ale mít páníčky zase doma je nejlepší. Tento týden zůstáváme ještě s paničkou u jejich rodičů, takže mi prázdniny pokračují. Pokusíme se nafotit pěkné fotky, abyste se měli na co těšit. Přejeme vám krásný start nového týdne.
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie