sobota, září 08, 2012

Můj týden v obraze #21

Krásnou sobotu,

momentálně běhám po celém bytě a pomáhám paničce uklízet, protože čekáme návštěvu a já doufám, že mi přijede i kamarádka Bella. Paničce říkám, ať neuklízí, protože je to zbytečné. Když přijede Bella uděláme tady doma takový nepořádek, že stejně bude nakonec říkat "na co jsem uklízela". No a než se půjdu ještě trochu poupravit i já, abych se líbila, tak vám sem s paničkou dáváme fotky z mého minulého týdne. O víkendu jsem byla s páníčkem sama doma, a přes týden jsem se válela s paničkou, která byla nemocná. I tak jsme ale zachytili pár hezkých okamžiků, na které se teď můžete podívat.
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- na procházce v lesíku
Neděle -- to bylo jablíček
Pondělí -- panička mi onemocněla a tak jsem ji hlídala jestli odpočívá
Úterý -- věšíme s paničkou prádlo
Středa -- kde je to prádlo ze včerejška?
Čtvrtek -- voní to hezky ale k jídlu to dobré není
Pátek -- panička papá vitamíny a já na ni dohlížím

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie