pátek, září 14, 2012

Můj týden v obraze #22

Tento týden byl takový flákací, hlavně kvůli počasí, protože se ochladilo a venku pršelo a to já nemám ráda. V sobotu jsem měla na návštěvě kamarádku Bellu a v pondělí jsem byla na procházce v lesní zoo. To byly dva dny, kdy jsem se dostatečně vyběhala. O víkendu má být zase hezky, tak se těším a navíc jsem slyšela, že by mě páníčkové měli vzít za kamarádem Timmem. To bude zlobení. Vždycky mám ráda, jak s Timmem dovádíme a vymýšlíme neplechu a páníčkové nás okřikují a my děláme že neslyšíme.
Doufám, že i vy plánujete na víkend nějakou zábavu a veselí.
Ňuf a čumáčkovou
Stacie

Sobota -- odpočívám s kamarádkou Bellou po vydařeném dni
Neděle -- jsem to ale parádnice, co?
Pondělí -- byla to fuška vyskočit za páníčkem
Úterý -- miluji ranní procházky po poli, kde můžu nerušeně čmuchat
Středa -- odpočívám
Čtvrtek -- koukám na paničku aby mě pustila na sedačku
Pátek -- palačinky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie