pátek, října 05, 2012

Můj týden v obraze #25

Máme tady pátek a dnes vám přináším fotky z mého týdne hned po ránu, protože jsme byly s paničkou šikovné a fotky jsme stihly včas upravit. Tento týden byl trochu flákací, ale i tak jsem se podívala v noci ven, kde jsem číhala na darebáky, taky jsem se byla podívat do obchůdku pro zvířátka kde jsem čuchala spousty dobrot, ochutnala jsem moji oblíbenou pizzu a taky jsem paničce ukazovala jaké mám krásné zoubky, které si čístím díky tomu, že papám velké kosti, které mi dají sice zabrat, ale je to lepší jak kartáček na zuby :-) Taky jsem paničce několikrát v týdnu pózovala a hrála si na modelku...prý jsem strašná herečka, ale co, hlavně že je doma pobavím. Tak vám přeji krásný víkend!
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- hlídám darebáky, kteří večer dělají nepořádek
Neděle -- navštívila jsem ráj pro všechny pejsky
Pondělí -- pizza!!!
Úterý -- těžká pohoda
Středa -- mám to ale chrup
Čtvrtek -- koukám na vás pěkně shora
Pátek -- trocha mlíčka neuškodí

2 komentáře:

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie