neděle, září 30, 2012

Nákupy


Dnešní den byl opravdu bez zastavení. Páníčkové mě vzali na procházku do lesní zoo, ale protože jsme to dnes vzali přes lesík, tak se nám to trochu protáhlo. Taky jsem měla velký zážitek, viděla jsem koníka, který jel proti mě a já se ho strašně bála. Panička mi ale řekla že mi nic neudělá. I tak jsem se držela raději bokem. No a po procházce jsme jeli na výlet do velkého obchodu, kde bylo tolik dobrot, že mi čumáček nestačil pracovat. No já nevěděla k čemu jít dřív a co si očuchat. Bohužel mi nikdo nedal nic ochutnat. Taky jsem viděla králíčky, surikaty (jmenovaly se Suri, Riky a Katy), opice a hodně papoušků. Všechno se mi moc líbilo, ale protože jsem začala kňourat (to dělám vždycky když jsou někde zavřená zvířátka, protože bych je chtěla pustit ven aby si se mnou hrála) tak mě páníčkové vzali a jeli jsme domů. Naštěstí mě doma čekalo pár dobrůtek, takže jsem jim odpustila to, že mě vzali od zvířátek, které mám tak ráda.
Doufáme, že i vy jste si užili prodloužený víkend!
Ňuf a čumáčkovou
Stacie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie