neděle, října 14, 2012

Můj týden v obraze #26

Tento týden byl u nás vážně hektický. Víkend byl pohodový jako vždy a já se dokonce snažila přejít na zdravou stravu. Ovšem panička mi řekla, že nebudu vymýšlet, že mi bude špatně a že budu jíst to co pejsci mají. To ovšem ještě netušila, že mi opravdu za pár dní zle bude. V pondělí jsem se ještě smála z plna hrdla, ale ve středu odpoledne mi začalo být zle. Panička rychle vyhledávala na internetu co se má v takových případech dělat a dočetla se, že jeden den má mít pejsek hladovku a když to přetrvá má se jít k veterináři. Ve čtvrtek mi začalo být večer ještě hůř, jenomže to už veterinář měl zavřeno. A tak panička se mnou celou noc byla vzhůru, uklidňovala mě, starala se o mě a odpočítávala minuty do rána, kdy mě mohla konečně vzít na vyšetření. Dostala jsem infúzi, dvě injekce a za 3 hodiny už mi bylo dobře. V sobotu jsme byli na kontrole, kde jsem dostala další dávku léků a vytáhli mi z pacinky kanylu, po které mi zůstalo vyholené místo a malý vpich. Ze začátku se mi to moc nelíbilo, to víte, jsem parádnice a mít vyholenou tlapku není nic pro mě. Ale už jsem si zvykla a teď už jenom odpočívám. Proto taky omluvte, že máme fotky jen z pár dnů, ale v takových chvílích nálady na focení opravdu není. Zase se vám co nejdříve ozvu už se svým plným elánem.
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- panička mi ten pórek prostě nedala
Neděle -- sluním se
Pondělí -- hi hi hi
Úterý -- odpolední pohoda
Pátek -- už statečně po vyšetření

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie