pátek, října 19, 2012

Můj týden v obraze #27

Máme tady další pátek a čeká nás příjemný víkend. Hlásí krásné počasí, venku to hraje všemi barvami a myslím, že víc si v tuto roční dobu ani přát nemůžeme. My si to opravdu užíváme a doufáme, že vy taky. No, ale zpátky k našemu uplynulému týdnu. Jelikož jsem měla dietu, tak jsem musela jíst pouze granule od veterináře a občas mi panička dala kousek taveného sýra. (Stacie, kdyby jsi tak věděla že v tom sýru dostáváš prášky). Je to velká mňamka a mohli by mi ji dávat klidně víc. No, ale i s tím málem se spokojím. Včera jsem po dlouhé době dostala kostičky s masíčkem a to jsem byla opravdu šťastá. Panička říkala, že už mi může pomalu dávat obvyklou stravu, kterou ještě musí kombinovat s granulkama. Celý týden se sluním na balkóně, protože je nádherné počasí a občas chodím paničku kontrolovat co doma vyvádí. No, psaní bylo dost a tak už se můžete podívat na fotky. Z víkendu bohužel ještě nemáme, protože to jsem odpočívala po návštěvě veterináře.
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Pondělí -- nová póza pro fotografa
Úterý -- večerní odpočinek s páníčkem
Středa -- nevím na co to panička má ale chutná to docela dobře
Čtvrtek -- pod okny nám někdo dělal nepořádek a já to musela zkontrolovat
Pátek -- miluji dovádění po ránu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie