pátek, září 21, 2012

Můj týden v obraze #23

Protože mi panička odjela pryč a já jsem doma s páníčkem, tak tento týden máme pro vás fotky pouze do úterý. Ale myslím, že i tak se nám povedli a je na co koukat. Nejenom že v sobotu jsem byla na akci, kde se vařilo masíčko a byl tam výborný slaný dort, ale ještě jsem si užila na zahradě s kamarádem Timmem a v neděli jsem si zkoušela hrát na Aladina a jeho kouzelný koberec. Taky jsem v týdnu ochutnala výborné lívance s čokoládou, které si můžete udělat podle tohoto receptu. Věřím, že až se panička vrátí domů tak zase budeme mít fotek více. Zatím vám přeji moc krásný víkend!
Ňuf a čumáčkovou!
Stacie
Sobota -- zatímco se v kotlíku vařilo masíčko, tak jsem ochutnávala dortík
Neděle -- tak jak to ten Aladin dělal, že mu koberec lítal?
Pondělí -- odpočívám s paničkou u televize
Úterý -- výborné čokoládové lívance...já však dostala jen okraj, kde čokoláda nebyla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie