pátek, září 28, 2012

Můj týden v obraze #24

Krásný pátek kamarádi,
ještě tento týden budou fotky neúplné, protože panička nebyla o víkendu doma a foťák měla sebou. I tak si ale myslím, že fotky jsou zajímavé. Nejvíc ze všech dnů se mi líbil pátek, tedy dnešek, kdy jsem byla s páníčky na hřibech a já mohla běhat po lese a čmuchat co mi nosánek stačil. Jinak jsem se válela doma a odpočívala, protože jsem byla celá lenivá. Pravda jeden den mě páníčkové vytáhli na dlouhou procházku, kde jsem prohnala pár pejsků kolem plotů, které hlídali a cítila jsem se jako hrdinka. Páníček mi však říkal, že by mě chtěl vidět jaká bych byla hrdinka, kdyby ten pejsek vyběhl ven. Já bych to tedy vidět nechtěla :-)
Mějte krásný víkend.
Ňuf a čumáčkovou
Stacie
Pondělí -- ten nepořádek co je za mnou jsem neudělala já
Úterý -- jedeme na noční výlet
Středa -- panička má kafe a já mléčnou pěnu
Čtvrtek -- pohoda s páníčkem
Pátek -- v lese na houbách

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkujeme za všechny komentáře. Čteme úplně každý. <3 Stacie